Cognatio Amsterdam

L.S.V. Cognatio Amsterdam

​Het Amsterdamse bestuur van L.S.V. Cognatio staat voor gezelligheid!
​We zorgen voor een gezellige sfeer in de school en organiseren hier ook regelmatig borrels om het saamhorigheidsgevoel te behouden en nieuwe vriendschappen te maken en onderhouden.

Dit jaar organiseren wij weer veel leuke borrels en activiteiten, zoals kroegentochten door Amsterdam, met de boot door de mooie Amsterdamse grachten en nog veel meer. Samen met ons leer je het echte Amsterdamse uitgaansleven kennen!

Amsterdam is de grootste vestiging van Hogeschool Tio en heeft het één na grootste ledenbestand bij L.S.V. Cognatio, die iedere borrel en activiteit weer aanwezig zijn en er een groot feest van maken. Samen met onze leden gaan we ook ieder jaar in grote getalen naar de landelijke evenementen van Cognatio, zoals het strandfeest, gala, wintersport en natuurlijk het eindfeest!

Wij hopen samen met jullie een onvergetelijke studententijd te beleven op Tio met veel mooie herinneringen en vriendschappen voor het leven!

Bestuur Amsterdam 2023 - 2024

Lars Vreede Voorzitter